Friday 27 May 2011

兩個不能做成一個可能(下)

5月21日陳綺貞在澳門威尼斯人舉辦音樂會,當我知道可以買飛嘅時候,就急不及待上網訂購,不竟這是我第一次去香港以外地方睇佢嘅演唱會
但我訂飛後不夠24小時,我才記得21號要同亞媽番肇興拜龍母....
人大左,記性真係差左好多....失望左一整天,幸好網友斯小姐奮勇地應承待我去睇,否則就真係賠了夫人又折兵....
失望過後,便立即轉移視線到10月1日嘅高雄演唱會,這正好符合我到台灣環島嘅時間,但問題是我能否成功訂飛呢....
門票在4月20日下午六時正式發售,海外地區可透過年代上網預訂



由於是第一次在年代購票,所以每一個細節都看過清楚



為左要在6時正訂飛,我少有地在公司加班...
時間到了,當進入購票區時,第一個畫面便是"你的伺服器已損毀,請聯絡技術人員"...唔係掛!!!
難度這個機會真是不屬於我...
我不停更新畫面,約十分鐘後終於可以進入購票版面,當時特區已經有很多"紅色人頭了",我立即選擇了其中一個位子,滿意為可以成功,但當在付款的時候,又出現"你的票已給人訂走"....
回上一頁之後,又再次出現"你的伺服器已損毀,請聯絡技術人員"
又經過多次嘗試,再次進入購票版面,我決定選擇一個比較偏遠的坐位,位置已不再考慮,我的心只想能夠進入會場...這一次一定要成功購票...
博鬥左半小時,結果我成功訂票...可以收工
番到屋企,再去年代睇下訂飛情況,特區已經全部變成紅海一片....



台灣之行,可謂萬事俱備只欠東風,由於我預計去3星期,最後行程是否有變,都要睇下老細肯唔肯批假啦...

No comments:

Post a Comment